۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۲۶۳۵۸
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

9 همایش ویژه نهم دی‌ماه در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نهم دی‌ماه از روزهای سرنوشت‌ساز پس از انقلاب اسلامی است و ا این روز هم مانند بقیه روز‌ها به‌ یادماندنی در تاریخ کشور ماندگار شد.
9 همایش ویژه نهم دی‌ماه در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
 علی گرجی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در مصاحبه اختصاصی با جهانبین نیوز از برگزاری ۹ همایش ویژه در مراکز شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری خبر داد اظهار کرد: این همایش در شهرکرد هم برگزار خواهد شد و موضوع آن «بررسي نقش كليدي استكبار جهاني و هم‌پيمانان آنان در فتنه‌ ۸۸» ساعت ۱۰ صبح در مصلاي امام خمینی (ره) شهركرد خواهد بود.

وی سخنران این همایش را دکتر یدالله جوانی (مشاور سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه) معرفی و خاطرنشان کرد: دو کتاب با عناوین «خواص در بوته‌ آزمون» و «تجلی قدرت الهی (۲)» به تیراژ 4 هزار جلد در این همایش و در شهرکرد رونمایی می‌شود.

گرجی نهم دی‌ماه از روزهای سرنوشت‌ساز پس از انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: این روز هم مانند بقیه روز‌های به‌یاد ماندنی در تاریخ کشور ماندگار شد و برگ زرینی در کارنامه ملت ایران رقم زد.

این مسئول تاکید کرد: در نهم دی‌ماه 88 حق و باطل از هم جدا شد  و شرایط غبارآلودگی فتنه کنار رفت که در این امر مردم نقش مهمی ایفا کردند.

رئیس ستاد نهم دی‌ماه چهارمحال و بختیاری به  تهیه و تکثیر نرم‌افزار اندروید «۲۲ گناه نابخشودنی فتنه‌گران» و گزارش اقدامات ۵ ساله ستاد نهم دی‌ماه این استان اشاره و بیان داشت: این همایش‌ها در سایر شهرستان‌ها همانند مرکز استان برگزار می‌شود.

گرجی با بیان اینکه در بروجن این همایش با عنوان  «بررسي نقش و رسالت خواص و نخبگان جامعه در فتنه‌ها» و در روز نهم دی‌ماه برگزار می‌شود ادامه داد: همایش بروجن ساعت ۱۰ صبح در مسجد حاج کرامت با سخنرانی سردار آسودی (مشاور فرهنگی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه) برگزار خواهد شد.

وی عنوان همایش  لردگان را «فتنه‌ ۸۸، خسارت‌ها و آسيب‌ها» معرفی و اضافه کرد: روز نهم دی‌ماه ساعت ۱۱ صبح در مصلای اولی‌الأمر شهر لردگان و با سخنرانی دکتر مولوی (استاد دانشگاه) این همایش برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد:  در فارسان «همایش تجلّي ميثاق با ولايت» در روز هفتم دی‌ماه ساعت ۱۰ صبح در مسجد امام حسین (ع) شهر فارسان با سخنرانی حجت‌الاسلام سرافراز (نماینده ولی‌فقیه در سپاه قمر بنی‌هاشم علیه السلام) به مناسبت نهم دی برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: در شهرستان کیار همایش «عوامل شكل‌گيري و پيدايش حماسه‌ نهم دي‌ماه» روز نهم دی‌ماه ساعت ۱۲:۳۰ در مسجد امام حسین (ع) شهر شلمزار با سخنرانی دکتر جوانی (مشاور سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه)، در اردل همایش «بررسي نقش رهبري در مديريت و مهار فتنه» روز نهم دی‌ماه ساعت ۱۱ صبح درمسجد حضرت ابوالفضل (ع)شهر اردل با سخنرانی آقای راستینه (فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان)، در کوهرنگ همایش با موضوع «حرمت‌شكني عاشورا و حماسه‌ مردمي نهم دي‌ماه» روز هفتم دی‌ماه ساعت۱۰ صبح در مسجد محمّدرسول‌الله (ص) شهر چلگرد و با سخنرانی جناب آقای راستینه (فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان)، در بن همایش با موضوع «فتنه‌ ۸۸ و براندازي نرم» روز هفتم دی‌ماه ساعت ۱۰ صبح در کانون حکمت با سخنرانی حجت‌الاسلام دکتر جعفری (استاد حوزه و دانشگاه) و در سامان همایش «درس‌ها و پيامدهاي نهم دي‌ماه» ساعت ۱۸:۳۰ در مسجد جامع شهر سامان با سخنرانی سردار آسودی (مشاور فرهنگی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه) برگزار می‌شود.

گرجی عناوین روزهای «هفته بصيرت و ميثاق با ولايت» در چهارمحال و بختیاری را  به شرح زیر معرفی کرد:
شنبه ۰۵/۱۰/۹۴ فتنه و نقش‌آفريني نخبگان جامعه
يكشنبه ۰۶/۱۰/۹۴ تبعيّت از ولايت، سعادت جامعه
دوشنبه ۰۷/۱۰/۹۴ فتنه، براندازي نرم
سه‌شنبه ۰۸/۱۰/۹۴ ولايت، بصيرت و حماسه
چهارشنبه ۰۹/۱۰/۹۴ خواص و لحظه‌هاي سرنوشت‌ساز
پنجشنبه ۱۰/۱۰/۹۴ فتنه، تفكر و عبرت
جمعه ۱۱/۱۰/۹۴ مديريت و مهار فتنه

انتهای پیام/1026ج

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۱۳:۳۹

28 Dec 2019